söndag 28 augusti 2011

Nu har jag verkligen fått upp ångan när det gäller att färdigställa sådant som bara ligger halvfärdigt och dräller. När en del projekt inte är så värst roliga så hjälper ljudböcker rätt bra tycker jag. För tillfället är det denna som är draghjälp:

Livet deluxe
Bilden från Adlibris

Det är ännu en filt av mormorsrutor som står
på "attblifärdig-listan". 

 


Eftersom jag är en obotlig optimist så kan jag ju dessutom glädja mig med att när denna är klar, ja, då har jag två till som ligger på vänt och vill bli färdiga. Lyckliga mig!
Trevlig dag
Sarah


4 kommentarer:

  1. Ljudböcker är guld!!!! HAr just lyssnat klart på Viskleken av Arne Dahl...

    SvaraRadera
  2. Det var rätt inställning till de väntande projekten! Jag brukar också lyssna på ljudböcker när jag pysslar, det funkar bra.

    SvaraRadera
  3. När man pysslar med det som är lie enformigt lyfter verkligen ljudboken stämningen! Lycka till med filtfärdigställandet!
    Och Grattis till den som fyllt år!
    Miastickar

    SvaraRadera
  4. Ja, ljudböcker är helt fantastiskt.. Just nu plöjer jag igenom Mari Jungstedts alla ljudböcker. Så skönt, när man kan göra två saker samtidigt.. :) Mitt bokläsande har helt klart minskat sen stickningen tog över..

    SvaraRadera