söndag 14 augusti 2011

Materialbrist=produktionsstopp

Om det är någon som saknar rapporter om Odd Molly look-a-liken så beror det på att när jag väl började montera och sy ihop den så är armarna för små..... Igen! Jag gjorde om dom en gång och gick upp en storlek men det räckte tydligen inte. (Kan det verkligen vara så att träningen har gett mig så galet STORA armmuskler? Eller, kanske inte....?)
 
Hur eller hur.
 Nu måste jag köpa lite mer garn, och se om jag på något enkelt vis kan lösa detta. Det är ju bara det att när det blir en massa knas så känns det inte lika roligt att hålla på. Jag har ju väldans lätt att lägga undan det pågende och börja på något nytt i stället. Men som alltid är det bara att bita ihop och kamela på, så blir det snart bra igen.
Trevlig söndag
Sarah

3 kommentarer:

  1. Jag förstår dig, jag är likadan. För mycket fel och jag tröttnar lätt och börjar på något som känns roligare. Jätte fin sjal du har virkat med!! =)

    SvaraRadera
  2. Inte roligt :( ....
    Bit ihop och försök igen.

    SvaraRadera