onsdag 1 februari 2012

En klar - elva kvar!

Ja, nu kan jag göra bokslut över januari och konstatera att inköpsstoppet höll åtminstone den första månaden. Jag vill redan nu passa på att flagga lite för februaris förutsättningar. OM det blir så att jag åker upp till Stockholm på mässan, ja då kan det ju faktiskt hända att köpstoppet hävs lite granna. Vi får se....

Mina yogasockar är färdiga. Här freebasade jag lite nere vid foten och "hälen". Det blev bara sådär kan jag säga. Men det duger gott åt mig.


Blir det däremot något mer par kommer jag nog att hålla mig till någon form av mönster.



Sockarna är stickade i Järbos Raggi och med förskjuten resår.

Nu, pang på ny-gamla projekt.
Sarah

4 kommentarer:

  1. Bra gjort att så snabbt ha stickat klart dina gamla ufon! De ser jättehärliga ut!
    Och bra gjort att ha klarat en hel månads köpstopp! Jag har ju också lyckats med det och jag känner att ju längre tid jag klarar, ju lättare blir det :)
    Men klart som korvspad att man inte kan ha 100 % köpstopp om man ska på mässan! Det vet jag att vi alla tycker!

    SvaraRadera
  2. Måste åxå ta tag i "göraklart"listan..... Men jag har ingen lust.... =(

    SvaraRadera
  3. Skulle gärna gå på yoga, om jag hade sådana sockar!
    Bosse

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bosse: De är inte ett dugg krångliga att sticka.
      Sarah

      Radera