onsdag 31 augusti 2011

Byta grejer med varann

Just nu ligger mina stick- och virkningar lite i viloläge. Och hur konstig den meningen än kan låta så är jag faktiskt rätt så glad för det.
Det är ju alltid roligt när någon tycker om det man gör och jag har fått lite önskemål om vantar och raggisar och det om något kan jag ju. (Eftersom jag har levt utan stickbloggsläsning till för något år sedan så är det typ bara det som jag har gjort. Sen kom alla Ni in i mitt liv och visade hur mycket fint man kan göra, t ex INTE 25 par Lovikka på raken.)
Då är det ju också bra att alla är duktiga på olika saker så att man kan byta lite med varandra.

Men idag vill jag visa vad jag ska försöka mig på sen när det finns lite mer tid.
 Nämligen den här finfina sjalen som Maria har gjort.

Ha de bra
Sarah


5 kommentarer:

  1. Rätt tänkt man måste fönya sig!
    Lycka till säger
    Bosse

    SvaraRadera
  2. Bosse: Tack, stöd och support kan man aldrig få för mycket av.

    SvaraRadera
  3. Summer Flies var riktigt rolig att sticka!!!!! Sak göra fler nångång......

    SvaraRadera
  4. Men visst är det så, mitt stickande har utvecklats massor sedan jag började blogga...och läsa bloggar! Den där sjalen var ju jättefin, den vill jag också göra...

    SvaraRadera
  5. Sjalen är jättefin, den vill jag oxå sticka! Vi kollar den nästa vecka Sarah!!

    SvaraRadera