söndag 31 juli 2011

Det kom ett paket....

Jag har fått mitt paket från min bytesväninna Johanna. Det var en sådan fullträff så ni kan knappt ana!
Det är mitt andra byte som jag är med i och jag är lika nöjd denna gång.
Det här innehöll paketet:
Härlig handkräm, så de hårt slitande händerna håller sig fräscha och luktar gott....
Fantastiskt fint melerat ullgarn från Ullcentrum i underbara färger, som grädde på moset var det med ett gäng mindre härvor med matchande färger till det melerade. Här måste jag verkligen tänka till när det gäller vad det ska bli av garnet.
Ett tovningskit, jag har aldrig tovat men jag blev sugen att testa på det nu.
Godis, som gick ett snabbt och abrupt slut till mötes innan kameran ens kom fram!
Samt en mycket trevlig tidning som passade Frk Sarah alldeles ypperligt.
JAG - däremot, är inte en fullt lika bra byteskompis, jag håller Johanna på sträckbänken, (med hennes godkännande) så gissa om det krävs lite extra tanke, nu när hon har fått vänta på sitt paket. Halva är klart, resten inhandlas på väg mot semestern.
Tack snälla Johanna för det fina paketet!
Till er alla,
en riktig skön söndag
Sarah.

3 kommentarer:

  1. Alltid roligt med paket som träffar rätt! På tal om att tova, har du provat att fusktova något? Dvs att ta en yllefilt som man tvättar för varmt i tvättmaskinen så att det blir som om den vore tovad (och förmodligen mindre än vad den var från början..)?

    SvaraRadera
  2. Nej, har bara "tovat" från början lagom stora ulltröjor. Resultat: 126 centilong. :)

    SvaraRadera