söndag 17 juli 2011

Blogg- och produktionsuppehåll

Återigen har jag varit ute och rört på mig lite grann. Lyckliga mig som har så fina vänner, som jag får åka runt och hälsa på hos. (Japp, ni har rätt om ni nu tänker att: -Hm, ingen verkar ju hälsa på hos henne! Nänä, min hemstad är mycket, men det är INGEN sommarmetropol, jag lovar!) Så nu har jag haft fantastiska dagar hos en fantastisk vän med mycket god mat, gott att dricka och nya festliga upplevelser. Härligt!
(Projektkorgen var naturligtvis med, men den har fått fira semester ganska mycket på egen hand.)

Jag har med andra ord inte så mycket att visa, håller fortfarande på med "Odd Molly look-a-liken". Nu har det visat sig (fast jag har svurit på att ALLTID kolla stick/virkfastheten) att den kan eventuellt vara lite "snäv" (finfint ordval - snäv!) över höft och stuss. Då valde jag att trixa lite med framstyckena i stället och hoppas att det räcker, i annat fall får det bli någon lösning med hyskor el dyl. Märker ni att jag, jag som har följt mönster slaviskt börjar på att bli lite spontan..... Var ska detta sluta?!

Nu ska jag läsa ikapp på Bloglovin. Sen kommer "den förlorade bloggerskan" hit på lite mat (ja, köpemat naturligtvis - det är ju inte hos Linda vi ska vara) och vem vet, kanske en skvätt rosé. Med andra ord en härlig balkongkväll med Linda.
Ha en skön söndag,
Sarah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar