fredag 8 juli 2011

Mer Alpacka

Ja, tiden och jag är inte så värst kompatibla just nu så det blir små, men naggande goda inlägg.
Jag måste bara visa det senaste garninköpet, det är jag så förtjust över nämligen.
Det kanske inte ser så mycket ut för världen, det kan jag förstå men när man kikar lite närmre så:

BLOGGER!!!! Jobbar inte alltid åt samma håll som vi andra......

ser man vad Alpackan heter, när den är född och när ullen är klippt, plus en darling bild på djuret ifråga.
Går helt enkelt inte att inte tycka om.
Garnet köpte jag när jag var och hälsade på hos alpackorna, mer om den gården kan du läsa här.
Sarah

3 kommentarer:

  1. Härligt!!!!! Hopps få hälsa på några i sommar *ler*

    SvaraRadera
  2. Ja, hela den upplevelsen var något utöver det vanliga.
    Jag ska försöka få ihop ett inlägg snart.

    SvaraRadera