onsdag 27 juli 2011

Idag fyller bästa storebror år så jag börjar med kram och grattis till honom. (Ja, jag vill verkligen tro att han tittar in här ibland!)

Dagen igår gick i koftans tecken, inte så värst mycket framåt dock, bara bakåt. När jag skulle prova armen insåg jag att den nog var i minsta laget. Så, here we go again.....
Det var bara att dra upp.
-Nejdå, jag börjar inte alls tröttna, lockigt garn ÄR kul!
Men fram- och bakstycke är i alla fall klart och med så tjockt garn så går det faktiskt ganska så snabbt med att fixa nya armar.
Jag har valt att inte göra några knapphål, så till och börja med testar jag att ha en nål eller bara två knappar och en ögla. Min plan är även att göra någon form av fickor, det tror jag att jag måste ha. Men först; två nya armar.
Ha en riktigt bra dag
Sarah

2 kommentarer:

  1. Så illa jag läser! Svar på din fråga var - MyOwnThread
    Hoppas du hittar mig! Är med i gruppen -stickorna i småland

    SvaraRadera
  2. Oj, ja det är inte roligt när man måste göra om och sprätta/dra upp tråden..
    Jag har idag på bloggen gjort ett inlägg om att spraya blanka föremål, hoppas att du får någon hjälp där!

    SvaraRadera