torsdag 21 juli 2011

Johannadagen

Jag måste tyvärr börja med att tala om att jag är fläckvis missnöjd och lite bitter! Och det är faktiskt ingenting som är så ofta förekommande vill jag bara tillägga.
1. Garnet till koftan räcker VERKLIGEN inte!
2. Det är nog jättelätt att hitta samma färgbad flera månader efter inköpet. Not!
3. Framförallt känns det inte alls onödigt att åka 10 mil enkom för detta.
Men.
Det är inte det viktiga idag.
För idag firar vi alla Johannor och vad kan då vara bättre än att gå in och kolla Johannas (min byteskompis) blogg .
Själv firar jag vidare,  för jag tycker att det är en toppenvecka den här.
Trevlig dag,
Sarah-Johanna.

3 kommentarer:

  1. men va retsamt...kolla rundt lite på online stick cafet f.eks...kan ju vara nån som sitter med samma färgbadom du har tur :)

    SvaraRadera
  2. Gissa vilken lycka när jag hittar samma färgbad i butiken!

    SvaraRadera
  3. Åh Sarah! Tack för "uppvaktningen" här på din blogg! Hoppas att din Sarah-dag också var fin! Paketet jag ska skicka till dig börjar ta form, inte alls så jag tänkt mig från början men verkligheten ville något annat.

    SvaraRadera