söndag 3 juli 2011

Verkar inte vara min grej....

Som Linda skrev i föregående inlägg verkade mönstret som hon fick i sitt garnbyte vara något som passade oss/mig. Trodde jag ja´!
För att vara på den säkra sidan att få en stor sjal så tog jag Lacegarnet från Drops, 800m.
Där någonstans insåg jag att nästa loppisplan är att leta efter en "nystvinda", "garnvinda" eller vad det kan tänkas heta.
Redan här började jag tröttna:
Men om jag var less då, så var det inget mot vad jag skulle komma att bli.....

Jag drog som vanligt i gång friskt och frejdigt med glatt humör.
(Kolla in bakgrunden och längden på sjalen)

Efter att jag börjat om dagen efter pga en massa mankemang så hade jag tydligen tagit ett steg fram, men TVÅ tillbaka. Jaja, det är bara att bita ihop, koncentrera sig lite mer och kamela på.

Här har jag kommit lite längre, men det är däremot ytterligare ett nytt försök!
Gissa om jag är trött på det här.
Men skam den som ger sig, däremot har jag nog insett att jag kanske inte är riktigt redo för de andra spetssjalarna som stickas i stora mängder runtom i landet.
Hur eller hur, jag är nyss hemkommen från Österlen och det har varit fantastiska dagar, det ska jag återkomma till inom kort.
Härlig söndag till Er.
Sarah



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar