tisdag 19 juli 2011

Prinsessa - Jag?

Jag har nämnt på nångång innan att det ALLTID finns en anledning att fira. Det gäller bara att hitta den. Idag finns det en mycket bra anledning för god mat, vin och kanske lite dessert. För idag firar jag precis hela dagen att det är Sara-dagen.

Sara kommer från hebreiskan och betyder furstinna, härskarinna, prinsessa. Och ja, jag är faktiskt nöjd med vilket som....
Sen är jag dessutom en riktig lyckans ost, för jag har en namnsdag till i fruntimmersveckan.
(Helt galet - I know!)
Trevlig tisdag
från
En firande Sarah

2 kommentarer:

  1. Grattis till dej!! Klart man ska fia om det finns anledning...och det kan man hitta överallt. Idag tex ska vi få besök av min systerdotter och ennes dotter och en bebis i magen...och det är värt att fira!!! Dom kommer inte så ofta...men idag blir det blåbärspaj på egna blåbär..(amerikanska).
    Ha en jättebra dag. Kram sytanten

    SvaraRadera
  2. Det låter ju härligt med egna blåbär. Passar perfekt att fira med.
    Sarah

    SvaraRadera