onsdag 20 juli 2011

Balkongkväll

Gårdagskvällen var väldigt trevlig och vi åt och kosade oss. Däremot blev det inte så mycket gjort (i alla fall inte för mig) eftersom det pratades en del. Vi träffas inte alltid så mycket som vi skulle vilja, och nu har det inte varit sedan innan midsommar.... Linda stickade på en linsjal så hon var något flitigare, själv BARA pratade jag. Jaja, sån är jag!
Det blev inte riktigt så "dessertigt" som jag hade tänkt mig men det blev i alla fall en mycket god kladdkaka.

Idag har det inte heller hänt så mycket vad det gäller stickning. Jag har varit hos Storebror och fått förhållningsorder angående kaninskötsel, vi passade också på att ta en långfika och innan dess hade jag tvättat bilen hos honom. Så vansinnigt galet tråkigt det är då! Jag bryter formligen ihop! Det hjälpte ju inte heller att det tog mig en dryg timma att lokalisera den så kallade bilvårdshinken. Alla andra organiserade människor har säkert den på ett bra och framförallt SJÄLVKLART ställe. Men inte jag inte.....
Nu används den bara ca 1 gång per år eller så, det kanske inte är så konstigt att den hamnar på lite olika adresser och ställen.
 Men nu är det gjort och det med ett väldigt blandat resultat. Man kan nog till och med säga fläckvis resultat.
Trevlig onsdag,
Sarah.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar