torsdag 14 juli 2011

Tillkännagivande!

Jag har bestämt mig!
Hur kul är det att läsa en s k stickblogg där det, i och för sig, både stickas och virkas mycket men väldigt sällan blir några avslut?! Inte särskilt är mitt svar.

Så nu har jag bestämt mig - inte fler projekt nu.
Bara ett endaste åt gången!
(Nej, det där insåg jag snart själv att det inte skulle hålla.)
Ja, eller åtminstone bara ett stick- och ett virkprojekt åt gången, eller?
 Nej, seriöst, kamma till dig och inse fakta, tänker jag... Såhär får det bli.
Max fyra projekt samtidigt (bortsett från de cirka 47! som ligger nu, de faller utanför detta upplägget)
  • Ett "vanligt" stickprojekt
  • Ett "vanligt" virkprojekt
  • Ett (vad jag anser) mer avancerat/större stickprojekt
  • Ett  (vad jag anser) mer avancerat/större virkprojekt
Sådär hörrni, då var det bestämt då. Och jorråsatt, jag är övertygad om att det kommer att funka.
Trevlig dag,
Sarah

3 kommentarer:

  1. Vad kul! Ser fram mot att snart få se något litet klart kanske? =D Ha en underbar torsdag.

    SvaraRadera
  2. Då haller jag tummarna för att det fuknar för dej...!!Kul ska det bli att få se,alla färdigställda saker som du gör. jag ska oxå psova på att göra klart innan nytt...
    Kram sytanten

    SvaraRadera
  3. Lycka till! Jag har noll koll just nu på hur många projekt som är igång.

    SvaraRadera