onsdag 23 mars 2011

"Och så lyfter vi på locket och vad hittar vi där..."

Ja, det är ju inte så att jag  är unik för att man har lite garn liggandes här och där hemma. Många gånger försöker jag gömma det för nära och kära som inte riktigt förstår den där känslan av att ha mycket garn omkring sig, eller den underbara känslan när man får "klappa garn". Men för er kärabloggkamrater ska jag nu blotta en av mina gömmor.  Jag har förmånen att ha en inglasad balkong och det underlättar fantastiskt mycket i detta avseendet. Ja, många andra också naturligtvis....

Så här på balkongen bor det mesta av mitt garn. Helt gömt men ändå lättåtkomligt i soffan.

I den första lådan ligger Lovikkagarnet och bara väntar på sin tur.
Och det lär det få göra ett bra tag nu!
Fortsatt trevlig vår!
Sarah

2 kommentarer:

  1. Coolt med garn på balkongen ;)

    SvaraRadera
  2. Ja men visst är det bra. Då behöver inte alla (som inte är garnnördar) kommentera mängden. Jag får se om jag vågar visa hur det ser ut i alla lådorna....

    SvaraRadera