fredag 15 april 2011

Kylskåp - skräddare, kylskåp - skräddare?

Jahapp. Nya rapporter om filten från Evigheten.
Det känns snart som om jag kan kopiera-klipput-klistrain all text i mina inlägg.
 Arbetet flyter på och det går faktiskt till och med något bättre/snabbare än vad jag vågat hoppas på.

Den "nya" koftan ligger framför och är även den i full produktion.
Mer om det i morgon.
Nu när jag dessutom har insett att jag är mer nöjd med filten än vad jag någonsin hade kunnat  föreställa mig, så kunde jag inte låta bli att "provsitta" den häromkvällen.
Jag kröp upp i soffan och vek ihop mig och vek ihop och vek ihop. Det kändes som om en del inre organ bytte bort sin ursprungsplats och flyttade upp ett par våningar....
Men när det väl var gjort och jag insåg att vig som en skräddare var jag inte. Då var jag så nöjd!
Den pyttelilla filten låg så tungt och bra.
Garnlycka!
Festlig Fredag på Er
En nöjd Sarah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar