måndag 11 april 2011

Förslag mottages tacksamt.

Jaha, såhär ser min kökslampa ut. Inte så särskilt snygg/festlig kanske någon tycker, och jag är benägen att hålla med. Här har jag ett DIY som heter duga. Men det finns en plan. Allt material finns för att skapa en egen variant av denna:

Bild lånad från Lampgustaf
Lampan Stitch från Lampgustaf.
Men jag kan inte bestämma mig för vad jag ska brodera. Det finns flera sidor med förslag på vad man kan göra. Men helst vill jag ju har något eget påhitt (ja, eller med hjälp från någon av Er).
De fina klassiska som "Hem ljuva hem" och fler av den typen känns lite för pretto i det här fallet.
Så som sagt - förslag mottages tacksamt.
För som den hänger nu är den inte så särskilt festlig.... Eller?
Sarah




1 kommentar:

  1. Hej! Tack för din kommentar! Ang. din fråga:

    Menar du en gadget i sidan? Om du går in på designfliken och väljer "lägg till gadget" så brukar jag välja "bild". Då kan man ladda upp en bild och lägga till vart man ska komma om man klickar på bilden osv. Jag hoppas att detta är svar nog annars får du gärna återkomma!

    SvaraRadera