torsdag 27 oktober 2011

Vantboken


Vantboken : Solveigs vantar

Jag har lånat ännu en mycket bra bok på biblioteket, Vantboken Solveigs vantar av Solveig Larsson. Den här boken hade jag inte hört talas om förrens Sytanten Bettan började sticka vantar ur den. Kika in hos henne och titta på de fina vantarna som hon har gjort. Naturligtvis ville jag ju också kolla in boken  när jag såg hur fina vantar det fanns.
Så, in på bibblans hemsida och boka den. Igår kom det efterlängatade mailet att jag kunde hämta den.  Än så länge har jag bara bläddrat lite snabbt i den, men det verkar vara en bok som jag absolut skulle vilja ha i samlingen.
Gissa om startitisen har slagit till big-time!
Sarah

3 kommentarer:

  1. Ajajaj!!! Farligt farligt när den där startitisen slår till!! Fast himla roligt!! =)))

    /Veronica

    SvaraRadera
  2. Då väntar jag på resultat...för det är jättespännande att se hur du väljer att sätta ihop färger och vilka vantar som blir dina favoriter. Lycka till Kram sytanten

    SvaraRadera
  3. Köpte den till mig själv i julklapp ifjol och stickade genast Ramundbergsvantarna!!!! (naturligtvis)

    SvaraRadera