fredag 28 oktober 2011

Bokblogg??!!

Idag har jag fått hämta ännu en bok på biblioteket. Det är boken Sticka halsdukar kragar snibbar! Av Ann-Mari Nilsson. Den fanns inte på "mitt" bibliotek men man kan skicka in inköpsförslag och har man tur så köps boken in och man hamnar först på listan över att få låna. Jag har sagt det förut, men det tåls att säga igen: Biblioteket är fantastiskt.
Sticka halsdukar kragar snibbar!
Även denna har jag bara hunnit bläddra lite lätt i. Men det som jag har sett hittills verkar mycket lovande. Helgen kommer förhoppningsvis att ägnas åt de finfina stickböckerna som ligger på soffbordet, det kanske till och med kan bli något stickat ur dom.
Ha en riktigt skön fredag
Sarah

3 kommentarer:

  1. Ojoj!! Så många bra stickböcker du sniffar upp?! Bra att veta! Tack! För jag har ju ändå inget och sticka liksom.... *visslar oskyldigt*

    Trevlig helg!

    /Veronica

    SvaraRadera
  2. Det finns så mycket inspiration att hämta ifrån den boken! / Annika

    SvaraRadera
  3. Åh vad härligt med inspiration! ser fram emot att se vad som kommer ut av boken!

    SvaraRadera