måndag 10 oktober 2011

Byte

Häromdagen kom garnet från Stickameras Sockgarnsbyte. Det är ju alltid lika spännande och se vad det är som kommer i paketet.
Den här gången var det ett garn som jag inte provat tidigare, Ragg Soft från Gjestal.
Jag för min del har lätt för att fastna för en del sorters garner och framförallt vissa färger. Därför tycker jag att det är en del av finessen med bytena att man kan få upptäcka lite nytt.
Jag gillar färgerna jättemycket även om just detta
färgval nog gått mig förbi i garnaffären (jag hade väl som vanligt valt grå/svart eller någon rosa/lila historia) så därför är det extra win-win med garnbyte för min del.
Tack Therese för garnet och för att du fick mig att "vidga mina vyer" och i fortsättningen kunna välja lite andra färger än de vanliga.
Sarah
(som hann äta upp chokladen i paketet innan hon fick fram kameran)

2 kommentarer:

  1. Fina garner du fått! Och tack för klappen på axeln! :)

    SvaraRadera
  2. Läcker färg!!! Min kamera hinner heller aldrig fram *ler*

    SvaraRadera