måndag 31 oktober 2011

Ett helt uppochner inlägg

Ja, mycket kan man säga om Blogger och det är inte alltid positivt!
Alla bilderna är upp och ner och det spelar ingen roll hur jag än försöker...

Jag har i alla fall snott ihop två par Lovikkavantar som jag inte har bloggat om längs vägen.
Mest för att det inte är så mycket att visa under produktionens gång.
Ett par svarta som är pyntade med glittergarn, det är ett akrylgarn som det är en silvertråd i, men som jag inte kommer ihåg vad det heter, samma garn finns dessutom i flätan. Sen matchar ju mina etiketter galet bra till den här varianten.

Det andra paret är mer klassiskt med mörkgrått Lovikkagarn och broderier i en ljusare grå nyans och vitt garn. Jag använder samma garn till broderierna och "fuskar" med stygnen, eller kanske rättare sagt; sätter min egen prägel på vantarna.....
Härlig måndag på er
Sarah

5 kommentarer: