lördag 4 juni 2011

Resten av reserapporten

Det är så varmt idag så jag inte ens ids skapa. Eftersom alla pågående projekt är i ull så känns det som det kvittar idag. Koftan har jag så lite kvar på men den är ju stickad i ett stycke och jag förgås om jag ska ha det i knäet. Lite gnälligt nu kanske man kan tycka.... Ja, men jag är en av de få som inte gnällde i vintras när det var galet kallt, då blir det lätt såhär när det blir varmt... Jaja, nog om det.
Jag delar med mig av lite bilder från trippen som gjordes häromsistens. Håll tillgodo.
Rosé och hemmagjord plocktallrik efter en dag på "stan".

Hittar man en sådan här skylt måste man ju kolla läget,

då kan det bli god hallonpaj tydligen.

Trötta fötter behöver vila och

mer god mat och lite rosé, men det räcker inte när man vilar,

man måste koppla av med lite virkning också.
Kort resumé av några härliga dagar av lite lyx. Det är inte alltid en resa långt bort är det bästa, ibland kan det räcka att bara byta miljö.
Sarah

1 kommentar: