onsdag 1 juni 2011

Resa

Min kära bloggväninna, du är flitig du! Jag vilar fortfarande armen och det känns faktiskt bättre. I helgen blir det två långa tågresor till och från Norrland, och då ska det stickas! Det får bli något enkelt, en sjal kanske? Mina påbörjade koftor är inget alternativ då vi kommer vara ett par stycken som åker. Mycket prat blir det, då går det inte sticka något som man måste ha koll på! Det blir det petroliumfärgade lingarnet som får åka med, så ska jag skapa fritt utefter det! Det blir spännande!

Ha en skön helg (känns bra att skriva det redan på onsdagen!) Linda

3 kommentarer:

  1. Tack snälla för tipset om mina problem med blogger!
    Hoppas att du får en bra resa.

    SvaraRadera
  2. HA det så trevligt i min landsände *ler* Spännande att se bilder på sjalen!

    SvaraRadera
  3. Sarah; Ä e sô att du ä en Heâr???

    SvaraRadera