måndag 13 juni 2011

Härlig helg

Ja, här blev det visst ett oplanerat helguppehåll. Ibland förändras planerna väldigt snabbt och denna gången till det bättre. Helgen har varit alldeles underbar med sol, avkoppling, god mat och dryck och naturligtvis handarbete och ljudbok. För tillfället är jag tillbaka i en fas där jag är och fladdrar lite överallt i mina stick- och virkkorgar, så det blir varken eller känns det som.
Men det kanske är för att:
Detta är det sista jag har kvar på koftan! Tadaa!!
Valet av knappar är nu bestämt och jag valde (för att fullborda Chanel-looken...)

de här. Nu ska de bara sys fast, sen har jag slutfört ännu ett projekt. Jag vet inte vart det på väg, det är knappt så att jag känner igen mig själv....
Knapparna fanns i samlingen av knappar och just dehär kom från en loppisfyndad kjol för tio spänn som jag slaktade på knapparna och slängde kjolen.

Fortsatt trevlig dag,
Sarah

3 kommentarer:

  1. Koftan kommer att bli jätte fin! Hoppas att du är klar med den snart:)
    Stickevent i Sthlm? Jag tror inte just nu, nu blir det mera sommaruppehåll - vi får vänta till höst igen:)
    Ha det skönt!

    SvaraRadera