fredag 4 november 2011

Lägg i kundvagn - Gå till kassa

Roy & Roger hade en mack ihop. Linda och jag har ett stickbibliotek ihop. Snart!

Vantboken : Solveigs vantar

Igår gjordes det ett gemensamt inköp på Vantboken, länk till Solveigs Vantar hittar du här.
Jag tror att det var bra, för sån tid som det tar för mig att sticka vantarna så hade jag fått låna om boken på biblan väldigt många fler gånger än två, tre eller kanske åtta.

Inte nog med den....

Det inköptes även
Sticka halsdukar kragar snibbar!
en bok som innehåller en hel del inspiration.

Trevlig fredag
Sarah 



3 kommentarer:

  1. Så härligt med nya stickböcker!! =)

    SvaraRadera
  2. Jag fick meddelande om att de är skickade, tjohoo!! Linda

    SvaraRadera
  3. Har (som sagt) bara stickat ett par vantar..... Men jag älskar att bläddra i boken och TRO att jag ska.....

    SvaraRadera