torsdag 3 november 2011

Catching! Garnkontot slår i taket!

Det sägs ju att bilder säger mer än ord, jag delar därför med mig av lite bilder för att visa mitt senaste tilltag.




 

GARNLYCKA

Joråsåatte!
Om man ska kunna skapa fritt (för fritt skapande är ju min grej - not!) måste det finnas garn att tillgå i den absoluta närheten.
Jag vill ju inte motarbetas av materialbrist inte.
I det här inlägget  hade jag också kunnat visa bilder på allt det finfina garnet som inköptes (till ett, enligt mig, helt ok pris) men jag väljer att inte göra det för det finns individer i min direkta närhet som lätt kan höja ett ögonbryn och se lite oroade ut! Och oroa någon annan över min garnstash, det är sista jag vill jag göra... Det räcker med att jag själv blir förvånad ibland!
Trevlig torsdag
Sarah

Tack Renée för tipset!

3 kommentarer:

  1. hahahahaha Ja fy.. Inte oroa andra!! hahaha Som det kan bli ibland... *ops* Ha en mysig stund bland allt ditt fina nya garn!

    /Veronica

    SvaraRadera
  2. Ha ha, härligt! Jag ska fylla på på symässan i helgen! :)

    SvaraRadera
  3. Vissa saker mår inte omgivningen bra av att veta *ler*

    SvaraRadera