måndag 9 maj 2011

African Flower

Jag har faktiskt hunnit med lite virkning oxå, inte bara smaska sötsaker! Kom på att jag ville ha lite gladare färger till min blivande kudde, så jag satte igång och tokvirka. Nackdelen är att nu har fått sån rutin på virkningen att blommorna är lite hårdare och något mindre än de första. men det går säkert att lösa då de ska monteras. Ska kanske virka klart de två varven på arm 2 i min evighetskofta idag... Om jag jämför med Sarahs filt så är inte tre månader så länge, men för mig som vill göra klart när jag just påbörjat projektet känns detta lite jobbigt. Ha det skönt i vårsolen/ Linda

3 kommentarer:

  1. Vilka vackra blommor. Den där varianten har jag aldrig sett...

    SvaraRadera
  2. Fina, små söta blommor i härliga färgkombinationer:)

    SvaraRadera
  3. De är roliga att virka oxå. Sarah är mycket bättre på att länka, jag har inte engagerat mig så mycket i det. Googla på African flower så kommer ni till beskrivningen.

    SvaraRadera