onsdag 23 maj 2012

Tvåänds is da shit!

Här vilar då inga ledsamheter när det gäller tvåändsstickning. Jag tänkte som så, att om jag ska ha några sådana vantar till vintern så vill det till att börja nu.
Det enda problemet var att jag blev lite väl ivrig och bara körde igång, helt utan plan/mönster. Hmm. Så nu har vanten fått vila lite eftersom jag behöver hjälp av Linda. Men det ska nog bli ordning på den här också, det får bara ta lite tid helt enkelt.
Under tiden så fortsätter jag med filten. Det är ju inte så att jag saknar ofärdiga projekt att ta itu med...

Ha en härlig onsdag,
Sarah

3 kommentarer:

  1. Det var ett maffigt projekt, vi vet ju hur lång tid det tar att sticka en mudd (en stickhelg) hur lång tid tar det då inte att sticka två vantar.
    Fin färg har du valt så vantarna kommer att både värma och vara vackra!
    Ha det gott

    SvaraRadera
  2. på't igen - det ordnar sig ska du se bara man har hyfsat tålamod i början!

    SvaraRadera
  3. Jag ska hjälpa dig kära vän, för mig var ju tvåändsstickning alldeles för tidskrävande! Jag vill ju bli klar snabbt... Linda

    SvaraRadera