måndag 7 maj 2012

Montering av African flowerkudde

Av olika anledningar har bloggandet haltat en hel del för mig, men min bloggväninna har varit desto flitigare, och tur är väl det!!

Nu väntar bara montering av min kudde, men jag behöver tips på hur monteringen ska ske!!

Eftersom baksidan av kudden är helt rak och framsidan inte är det, så vet jag inte riktigt hur jag ska få till det. Var lite inne på att änden blommorna skulle fungera som ”frans” på kortsidorna, vad tror ni om det?

Som sagt, behöver lite tips och idéer!

Ha en riktigt skön dag i solen, ni som kan vara ute!

Linda

3 kommentarer:

  1. Jag tycker det är en finfin idé, tror det skulle bli jättefint!

    SvaraRadera
  2. Annars kanske du kan "fylla ut" med maskor mellan blommorna i den beiga färgen så att kanterna blir raka?

    SvaraRadera