torsdag 17 maj 2012

Garn & Tebyte

Jag har varit med i Stickameras garn&tebyte nr 8. Jag måste erkänna att jag blev något förvånad när jag såg namnet på avsändaren och det var ett namn som jag kände igen. Så värst många känner jag ju inte i stick/bloggvärlden och jag har definitivt inte träffat så många IRL.


Min byteskompis denna gång var Johanna. Johanna och jag samt ytterligare några glada stickerskor var på samma tvåändsstickningskurs för en månad sedan.

Paketet då?
Jodå, det innehöll godis, som alltid är gott.
Te som luktar otroligt gott, jag har faktiskt inte hunnit smaka ännu.
Och sist men inte minst, Admiral Ombré i färgen tranbär som jag verkligen tokgillar redan. Jag har aldrig stickat något i det garnet, men jag har läst mycket om det så det ska bli spännande. Det ska nog bli en sjal av det eller finfina "gå-borts-sockar" kanske. Får se, jag ska låta garnet tala till mig och se vad det vill bli.

Tack snälla Johanna!

Trevlig kristi flygare,
Sarah.



2 kommentarer:

  1. Vad kul att du blev så glad! Jag tyckte att det var lite roligt att jag fick just dig som byteskompis av precis samma anledning. =)
    Kramar till dig!

    SvaraRadera
  2. Vilket härligt paket!!!!!

    SvaraRadera