torsdag 4 oktober 2012

Jobb ger belöning

Ja, jag kämpar på med min bildredigering. Är man som jag, en riktig lekman när det gäller all form av teknik, så tar det sin modiga tid. Men tid är ju faktiskt INTE pengar, så det gör ju inte så mycket.
Undertiden (mao, mellan sammanbrotten) så glädjs jag åt mitt senaste inköp.
Min fina nystmaskin, hemropad för en helt ok penning på Tradera. Och så finns det tokiga människor som påstår att stickning inte är en materialsport...... Hrmp!
 
Ikväll drar jag på syjunta.
Trevlig kväll,
Sarah.
 

5 kommentarer:

  1. Jag skulle inte klara mig utan min. =)
    Hoppas att du får en härlig kväll!

    SvaraRadera
  2. En nystmaskin är ovärderlig! Hoppas du hade det trevligt på juntan!

    SvaraRadera
  3. Ha ha, det finns ju hur mycket prylar som helst man kan köpa, om man vill.
    Nystmaskin är toppen!

    SvaraRadera
  4. JAg tog den enkla vägen och flyttade från blogger..... Ha en trevlig helg!!!! Här blir de helg om 4½ timme :D

    SvaraRadera
  5. Min fina nystmaskin gick sönder igår! Den är bara en enkel manuell variant, men en otrolig hjälp. Jag monterade isär den, insåg att en liten hästskoformad bricka hade lossnat. Jag satte dit den igen och nu funkar den som vanligt - stickning är inte bara en materialsport, man måste vara lite av en tekniker också! Kul att du gillade mina tips!

    SvaraRadera