måndag 9 juli 2012

Bytespaket och semesterlunk

Ja, på den här bloggen har semstern slagit till och dragit ner tempot något. Jag har varit iväg några dagar och när jag kom hem hade jag över trehundra inlägg att läsa. Härligt!
Nu är jag hemma och packar om och sen bär det iväg igen. Sticket ska naturligtvis med men datorn den får allt stanna hemma.

Innan jag åkte iväg så fick jag mitt "En kopp garn-byte". Och jag smällde faktiskt av lite.....
Den är gången var jag lite crazy och fyllde inte några favoritfärger (har ni hört va, SÅ wild and crazy var jag).  Men ibland kan man ju behöva en liten knuff för att tänka om lite. Så jag fick ett Zauberballnystan i blåa nyanser, jag har redan bestämt vad det ska bli. Sen var det petrolfärgat sockgarn med lite kashmir i, det känns lyxigt. Det vet jag också vad det ska bli utav det garnet. Sen var det en riktig balja till thekopp. Samt, icke att förglömma - choklad. Jag blev så nöjd med det här paketet! Så stort tack Emelie!

Nu blir det gymet för att åtminstone försöka hålla jämn takt, strid och ett jämnt slutsaldo med rosé- och grillkalorierna.

Trevlig dag,
Sarah

3 kommentarer: