söndag 27 februari 2011

Börja på måndag......

Nu, efter ca en månads bloggande inser jag nya fördelar med det här intresset. Det är att jag faktiskt kanske kommer att avsluta fler projekt än tidigare. Tror jag. För hur kul kan det vara att läsa om någon som bara börjar och börjar men aldrig avslutar och kommer i mål? Inte särskilt. Detta vet jag ju eftersom jag under en längre tid har följt alla er andra och blivit inspirerad av er, fått nya idéer, hittat lösningar på problem, och framförallt insett att jag inte är jättekonstig som har galet mycket garn gömt här och där......
Så idag har jag ägnat dagen åt att fästa trådar, det är så trist så jag kan smälla av! Men samtidigt är det ju så dumt att lägga det åt sidan och börja på något nytt när man väl är så långt.
MEN, man börjar väl alltid med nya rutiner på måndagar vill jag minnas.... Så idag började jag ett nytt projekt som belöning för alla trådar jag fäst.

Trevlig kväll,
Sarah.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar