måndag 23 maj 2011

Mål i sikte

Äntligen ligger armarna på blockning, nu känns det som om det var mödan värt med baklängesstickningen. När jag sen plockade upp koftan ur ufo-påsen så visade det sig att jag bara hade
ca 1/3 kvar. Men det är ju nu man känner en viss oro för att jag inte kollade upp stickfastheten...
Jag har tydligen dessutom valt att sticka strl L och det är jag inte nu, kanske knappt ens när jag började på koftan. Undras hur jag tänkte där? Så nu hoppas jag att de två orosmolnen ska ta ut varandra.
Stickfasthet vs Fel storlek....

Japp, den som lever får se. Förhoppningsvis riktigt snart dessutom, jag känner mig galet pepp på att bli färdig.
Det kanske till och med går så långt så att vi får byta namn på bloggen?!
(Neeeeej, det var så att jag skrattade själv åt den meningen.)
Måndagen är nästan slut, då var det snart helg igen!
Sarah

1 kommentar: