söndag 15 juni 2014

Dreamstripes

Denna helgen har jag och Linda, trots det fina vädret, haft OITNB-maraton.
Då vill det ju till att man har en stickning som passar till tvtittande. Så jag la upp och började på en Dreamstripe, sakta, sakta smyger jag mig på det här med spetsstickning.
Nu kanske någon blir förvånad över färgvalet och det kan jag mycket väl förstå. Detta är ju vanligtvis inte mina färger, men jag tycker att de är väldigt fina tillsammans och sjalen ska hänga i butiken, så att våra kunder får se nåt annat än den rosaröda färgskalan.
Sarah.

4 kommentarer:

  1. Kanske inte mina färger heller men de är riktigt läckra ihop..... Tror faktiskt att jag har en sjal på gång som ska bli grön med turkost på eller turkos med grönt på :D

    SvaraRadera
  2. Randigt är ju så snyggt! Och det är lagom mycket mönster för att det ska hända någonting, fast man inte behöver tänka så mycket :)

    SvaraRadera
  3. Tänk att grönt och blått var förbjudet förr. Det är ju supersnyggt. Och randigt är ju aldrig fel.=)
    /Anna

    SvaraRadera
  4. Men det är ju mina färger, och perfekta tillsammans!
    Så inspirerad jag blir...
    Kommer att bli ett riktigt smycke i butiken :)
    / Dianne

    SvaraRadera