måndag 20 januari 2014

Utmaning del 3

Tydligen är jag inte mer komplicerad som människa än att det räcker att utmana mig så blev det fart på stickorna. Kroppen till Offen är klar och I-cordkanten är också färdig. Men jädrar i min lilla låda vilken tid det tog att sticka den! 


Nu har jag däremot kört fast vid upplockningen av armarna, så det har stickats lite fram och tillbaka minsann! Men hoppet lever fortfarande om att jag ska bli färdig till den sista januari. 
Sen stickas det ju naturligtvis lite annat samtidigt och en hel del har faktiskt blivit klart till och med. Men ibland går det ju fasligt trögt med fotografering och bloggande.

I övrigt så har jag varit med om något väldans roligt. Jag hoppas att jag får tala om det i morgon för jag tycker att det är så fantastiskt så att jag nästan spricker! Och jo, det är garnrelaterat.
Trevlig eftermiddag,
Sarah.



1 kommentar: