tisdag 20 november 2012

Ovetenskapligt test

Efter att jag kommit hem med det här loppisfyndet så visste jag ju inte riktigt vad jag skulle hitta på med det. Så nu gör jag ett helt ovetenskapligt test för att kolla hur det funkar med Disktrasor i bomullsgarn. Jag tror att det kan bli ett par tusen stycken.....?
Jag har hunnit med att tvätta dom några gånger och tycker väl att det funkar helt ok. Inte riktigt som Wettex kanske, men bra nog.
En något sne disktrasa i form av en mormorsruta.
Och eftersom jag som sagt har en hel del av det här garnet så behöver jag ju inte köpa en enda disktrasa till i mitt liv....
Trevlig kväll,
Sarah
 

1 kommentar:

  1. JAg tycker de fungerar bra.... Men inte älsklingen... Så nu är de stickade trasorna i stugan (där vi inte har träbänkskiva) och här hemma har de blivit wettex igen :D

    SvaraRadera