torsdag 26 januari 2012

Alla dessa beslut.....

Jag hade tänkt att åka upp till Den Kungliga Hufvudstaden för att gå på syfestivalen tillsammans med min partner-in-crime och tillika vapendragare Linda. Jag såg framför mig lite shopping, lite garnklappning och däremellan ett glas vin eller två.
 Så långt var ju allting bra.
Ända tills jag kolla med Linda och det visade sig att hon var upptagen på annat håll just då.
Jahopp!!
Så nu är jag i valet och kvalet hur jag ska göra.
Men det är ju lite tid kvar.
Hur ska ni andra göra?

Trevlig kväll,
Sarah

3 kommentarer:

  1. Jag är där fredag och lördag! Klart du ska komma!

    SvaraRadera
  2. Just nu är det inte läge för mig att vara borta på en heldagsutflykt utan minstingen. Men du är välkommen och hälsa på(bo över?!) och spana in stans bästa garnaffär: Yll & tyll!

    SvaraRadera
  3. har inte bestämt mig ännu :-)

    SvaraRadera