fredag 29 april 2011

Fredagskväll

Som ni kanske har läst i tidigare inlägg så ska jag ju bli bjuden på middag idag. Och det kan jag säga er, mat hos Linda, det är alltid något utöver det vanliga.
Det har ju som hon skrev passerat en bemärkelsedag. Jag antydde något om hur den började här. För att knyta ihop säcken om den dagen så slutade den ute på balkongen såhär.....
Mycket trevligt!

Men nu har jag förberett inför kvällen

virknålar 3 till Hjärtekatten har plockats fram.

Stickkorgen är packade med det viktigaste

Rosévin och en lite mer social stickning. Det är sjalen som jag började på här. Den lämpar sig nog mer framåt kvällen än virkning för min del. Jag är ju ingen klippa på det här med virkmönster, och jag tror att det finns en viss risk att vi ska prata lite grann också.....
Ha en trevlig Fredag
Sarah

2 kommentarer:

  1. Ja, det finns mycket fina garn i Polen. Bästa märken är Anilux och Inter-Fox. Butiker som säljer garn heter PASMANTERIA - har sy tillbehör också, men inte alla säljer garn. Priser - samma som i Sverige, kanske något billigare . Beroende på garn - kända internationella märken har samma priser. Jag hoppas att du hittar något, Gdynia är en sor stad.
    Ha en jätte trevlig kväll ikväll:)

    SvaraRadera