söndag 10 april 2011

Bra avslut på veckan

Alla söndagar är som flertalet av oss vet, inte alltid så bra. Men ibland kommer det en söndag som är sådär toppenbra på alla vis. Jag har haft en sådan idag. Bortsett från födelsedagsfika hos den bästa J av dom alla så kan dagen med bilder sammanfattas såhär:
Balkongen har varit "the main spot" för dagen.

Det går knappt att se men Mp3an ligger där och i den finns,
underbara Martina Haag. Det är enligt mig humor på riktigt när hon skriver och framförallt sättet hon skriver på och hur hon läser. Alltid underhållande alltså.


På fikabrickan som stod framdukad så var det (som vanligt) te och de bästa muffinsarna.


Ja, och handarbetet för dagen har varit - rutorna.
Det går faktiskt framåt. Jag kämpar på, för nu vill jag så gärna ha den färdig,  jag tycker redan så mycket om den (innan den ens är färdig, hmm). Plus att jag vill kunna flytta över den till "Färdigställt 2011" kolumnen.

Ha en riktigt bra söndagkväll.
Sarah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar