onsdag 13 april 2011

Tröjhumor


Delar i stället med mig av något som jag faktiskt har!

När jag kollade in hos Maria och såg hennes jättefina väldigt "stickrelaterade" mugg så slogs jag ju direkt av tanken att "en sån vill jag också ha"! Den här "villha"-känslan har faktiskt inte varit så särskilt stor innan i mitt liv, jag var nöjd och tillfreds med det mesta. Notera VAR nöjd. Men nu i takt med att allt bloggläsande ökar så går jag fullständigt bananas i att vilja ha! Det i sin tur rimmar ju inte så bra med att jag hade problem med avslut redan innan vi blev med blogg. Nu är det helt galet. Så fort jag öppnar en blogg så ser jag nåt som jag också vill ha/göra, en kofta, en sjal, ett sadelskydd, ett burklock, några sockar, en börs, osv, osv.
Missförstå mig nu rätt, det är på inget sätt något jobbigt eller ett problem. Det är bara härligt att veta att det finns så mycket kvar att göra. Att det finns så otroligt mycket inspiration "där ute". Men om jag så gärna vill ha det, tänk vad konstigt då att jag sällan blir klar.
Jaja!
 Det är något för kommande generationer att forska i!
Trevlig kväll från Sarah
(som inte är så lynnig som man kan tro när man ser T-shirten)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar