lördag 19 februari 2011

Det kom ett paket.....

En del dagar blir ju lite sådär extra bra, det behöver kanske inte vara så stora händelser,  man ska ju glädjas åt det lilla.....




Så igår kom det en snäll ung man med ett paket, jag visste vad det var för jag hade beställt saken och fått bestämma hur den skulle se ut, men jag hade inte sett den under själva tillverkningen....
















Enligt mig gick det ju alldeles för sakta med uppackningen, men det kan ju ha att göra med att jag skulle fota samtidigt.























Nu äntligen börjar det likna något! Jag har måttbeställt ett sideboard att ha bakom soffan. Dels utnyttjar jag utrymme som annars mest går till spillo och dels ska en del av mina ufo:n få en plats där. Det finns nämligen en underhylla som jag kan ha projekten på. Nära mig men ändå lite organiserat. Den stora finessen är att det finns hjul i ena änden så att man smidigt kan komma åt underhyllan.





















Här är det på plats! Underhyllan kommer bild på i ett senare inlägg.
Tack snälla T för hjälpen.
Trevlig kväll.
Sarah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar