onsdag 15 augusti 2012

Inte bara mat i frysen.

Nej, för i min frys (vis av min vänninas urtrista upplevelser) ligger nu loppisfyndat garn. Äntligen har även jag hittat garn på loppis.
Visst har jag väl sprungit på garn förut, men då har det varit små suddar, akryl eller andra obestämbara garnliknande tingestar. Och se, det ville jag inte ha.


Nu hittade jag finfint ullgarn i en (för mig) ytterst otippad färg. Jag ska visa det när det har tinat upp sig.
Tre härvor blev det; två till mig och en till Linda (sidekicken ni vet).

Trevlig kväll,
Sarah.


4 kommentarer:

  1. Grattis till fyndet!
    Och smart att lägga det i frysen, så att du är säker på att inte få objudna gäster...

    SvaraRadera
  2. Ja, listigt! Så borde jag gjort...men jag hade tur, inga fripassagerare!

    SvaraRadera