tisdag 21 augusti 2012

Hoarder-varning

Nej, jag menar inte att jag är fullt lika illa ute som "riktiga hoarders". Men det finns en igenkänningsfaktor dock.....

Detta att inte riktigt få plats. Jag har hela soffan för mig själv men kan bara sitta på en liten liten del, den mellan kudden och garnhögens början.
Samtidigt så tänker jag lite att det drabbar ju bara mig så det är ju inte hela världen.....

När mamman och jag sen åkte på bussresa så visade det sig att det faktiskt drabbade andra också!
De andra tre vid vårt bord hade bara, som tur var, varsin bok på bordet, men inte jag inte. Saxar, virknål, stickor och beskrivningar högt och lågt.
Visst är det härligt när man kan dela med sig av sitt intresse.
Sarah.

5 kommentarer:

  1. :D JAg har löst ett problem! Skulle verkligen vilja börja med ett nytt projekt och de kräver garninköp.... Men de är liksom överfullt i skåpet, så igår anmälde jag mig för att bli garnskänkare till Hjälpstickans stickerskor!!!! Smart va?!?!?!?!

    SvaraRadera
  2. Jag kan inte belamra soffan med mina projekt för då trasslar hundarna till det men jag kan lova att det inte finns mycke plats över på rumsbordet!
    Miastickar

    SvaraRadera
  3. Det är fint att dela med sig! :) Hoppas att dina reskamrater visade dig sin tacksamhet.

    SvaraRadera
  4. hahahaha jag känner igen mig. Har just gjort ett litet röj efter att ha belmrat soffbordet, matsalsbordet, ena bokhyllan samt min sambos heliga högtalare som man knappt får röra ;-)Plus två katter och ett barn som gärna "hjälper till" På golvet ligger små garnstumpar här och där. För mig skulle det inte hjälpa att ha ett eget syrum, det skulle stå tomt. Jag vill ju vara där resten av familjen är hihi

    SvaraRadera
  5. Jag tycker att den där soffan ser mycket exemplarisk ut! Liksom, vad ska man annars ha i soffan än en massa pyssel? *kliar mig fundersamt i huvudet*

    SvaraRadera