fredag 4 mars 2011

Vad är mitt problem......

Nog läser man om Sss och sms och alla andra syndrom som far runt i dessa kretsar. Men vad mitt syndrom kallas vill jag knappt veta......
Varför stannar jag och lägger ifrån mig projektet HÄR???  Inga trådar är fästa........ OCH
det saknas tummar på bägge.
Men, kanske ni tänker då, "Det är ju inte hela världen, så gör vi väl alla lite till mans".
Jo, så kanske det kan vara men.....hela tiden?

För min vana trogen så fortsätter jag på samma spår.
Titta vad festlig jag var när jag slutade precis innan tummarna var färdiga.
Och inte nog med dessa två par, nej nej

det ligger även ett tredje(!) par och dräller.
Men nu när jag har gnällt klart över min oförmåga att slutföra så kommer jag till det positiva idag. Tack vare bloggandet så kommer dessa att slutföras i helgen.
Trevlig Helg
Sarah

3 kommentarer:

  1. Visst är det perfekt med lite press från bloggvärlden! Ser fram mot att se dem färdiga och vilken tur att de fortfarande går att använda. Tänk om de blivit klara i juni när solen står högt på himlen? Ha en underbar fredagskväll.

    SvaraRadera
  2. Tack för värmande ord! Helt plötsligt kändes det inte så farligt längre. Tur att man bor på en plats där det är riktig vinter, länge.....
    Sarah

    SvaraRadera
  3. Ser mycket fina ut! Säger som ovan, att det ska bli kul att se färdigt resultat. Väntar med spänning.

    SvaraRadera