onsdag 30 mars 2011

Förhandstitt på ytterligare UFO

Jodå, det finns många påbörjade projekt att visa upp, den här har jag haft liggande i något år eller kanske två. Men nu har jag insett att den nog inte kommer att bli färdig av sig självt....
Bilden har jag lånat från Garnstudio
Så nu har jag blängt på påsen som den ligger i ett tag och bestämt mig för att ta itu med den också.
Det visade sig (som vanligt) att det faktiskt inte är så galet mycket kvar, så i kväll ska jag börja med att blocka armar.
Jag har valt att sticka den i rosa och svart, lite Jackie O-style.
Bilder kommer senare.
Fortsatt trevlig dag.
Sarah

2 kommentarer:

  1. Nej, det blir inte färdig av sig självt....
    Koftan är jätte fin så det är bara lycka till med att bli klar med UFO:n:)

    SvaraRadera
  2. Tack för uppmuntrande ord! Ja, nu börjar det snart bli koftväder så det är väl läge att gasa...
    Sarah

    SvaraRadera