söndag 18 maj 2014

Hit men inte längre.

Jag kämpar på febrilt med min Bondekofta. Jag tycker själv att jag är ovanligt duktig och började nånstans känna att den skulle nog komma att bli både riktigt bra och dessutom använd. Tills för några dagar sedan när jag insåg att jag inte hade tillräckligt med garn! Mardröm!
Nu har slängt ut krokar både här och där, nätet, garnsäljaren, kunder och andra garnbutiker.  Det verkar nu som om det kommer att lösa sig.... (jag köpte ett garn som skulle utgå, därav mankemanget).
Tills jag vet hur det går stickar jag vidare på nåt annat.....
Trevlig vecka,
Sarah.

2 kommentarer:

  1. Hoppas det löser sig, för fin blir den!

    SvaraRadera
  2. Åhh, nu blir jag alldeles villrådig. Jag hade börjat på en Bonde-kofta jag med, men tyckte den såg ut att bli väl rymlig för min smak så jag bytte modell. Men nu när jag ser hur fin din ser ut att bli ångrar jag mig nästan. Jag kanske ska vänta lite med min och se hur din blir? Lycka till med fortsättningen! Ewa

    SvaraRadera